A group of top comedians engage in a chaotic battle of wits and endurance. A room devoid of laughter, where comedians armed with jokes and timing engage in a high-stakes battle to survive.
A green alien carries out laugh-provoking actions through his strange behavior; in Shine or Die another comedian gives it their best shot; the lords show that they're capable of holding back their laughter.