Magatsu Wahrheit: Zuerst
The Getaway Part Two
Innumael and the members of Headkeeper escape their encounter with Leocadio's squad and head for a nearby safe house.
Innumael, Schaake, and company's journey takes them through a forest, but something is amiss; Helman takes a new approach in his attempt to apprehend Innumael.
Innumael, Schaake, and company continue on toward Gutheil; Elfriede discovers where Headkeeper's money is going, and who is getting it; the Empire begins preparing for a major operation.
Once in Gutheil, Innumael, Schaake, and company must prepare for what comes next; Helman prepares to set his scheme in motion.
Innumael, Arnolt, and Benjamin arrive at the capital to find they'll be participating in a rescue operation.