Maiharu Hiromi has moved from Nagasaki to Kamakura to attend high school. Her new residence means a new school and new friends, and all of her exciting new encounters from day to day happen when she's on her bicycle! Kamakura is the stage for these high school girls who have devoted their youth to cycling! Each episode of the anime will be concluded with a live-action segment starring Hirose Yuuki, the voice of Akitsuki Tomoe, and Fukuo Yui, the voice of Akitsuki Yuika.
The principal orders the bicycle club to produce results within three months, or the school won't recognize them, leaving Hiromi and her friends to wonder what they can do.
At Shiki's suggestion, the club's first attempt to produce results is to participate in the Night Criterium race.