Scooped up by an S-Rank Adventurer!
Lloyd Is Cast Out.
Lloyd grows up under the tutelage of Merlin, then becomes an adventurer under the Hero; he's cast out.
Lloyd Is Recruited
During his recruitment, Lloyd learns that the party's previous white mage has a sick sister, so he heals her.
After learning of their quest, Lloyd travels with his new party, fighting monsters alongside them.
The party reaches their quest's farm and fights off thousands of manipulated monsters with Lloyd's support.
Lloyd and the party race back to aid Ishtar, only to encounter a group of demons holding a beastwoman captive.
Lina rallies Ishtar's defenders while Lloyd and Kureha free a second horde of monsters and return to save Ishtar.