Sekko Boys
“Sekko Boys” is a four member boy band whose members are all idols, literally: the group leader Saint Giorgio, the original celebrity Medici, the multitalented Hermes and the lover Mars. However, the only catch is that they are all stone busts! The anime depicts their story of making it as a boy band with the support of their fresh-faced manager, Miki Ishimoto, who has only recently graduated from college.
A Visceral Allegory of Seven Years of My Artistic Life
Arts school graduate Ishimoto Miki lands a job at Holbein Entertainment Inc., where she is assigned to be the Sekko Boys' manager.
The Rockies land a meet-and-greet. Giorgio Giorgio-es his way through the event -- and that's not entirely a good thing.
No one has an idea of what Hermes does during his downtime. As it turns out, he's been screwing people.