Wall Street: Money Never Sleeps
Following a long prison term for insider trading, Gordon Gekko finds himself on the outside looking in at a world he once commanded. Ostensibly hoping to repair his broken relationship with his daughter, Gekko forges an alliance with her fiancé, Jake. Although Jake comes to view Gordon as a father figure, he learns the hard way that Gekko is still a master manipulator who will stop at nothing to achieve his goals.