S1, E3: Kimberly and Janet find themselves in great danger and must look for an escape route. In her search for Kimberly, Teri has found help from Janet's father Alan York. Meanwhile, Palmer attends a secret meeting about disturbing news that is about to break, and Jack discovers a key card that could lead him to the terrorist organization.