S5, E14: With the help of international intelligence agency Interpol, CTU follows new leads to Bierko while conspiracy theorist and First Lady Martha Logan questions the administration’s next defensive tactic. Now that Homeland Security officials Miles Papazian and Karen Hayes have arrived at CTU, they attempt to change operating protocol involving the operatives.