An Inherited Journey
S1, E2: Fena is escorted by Otto and Salman, who aided her in her escape, and reaches Goblin Island, a lone island surrounded by mist; Fena meets Frantz's old friend Yukihisa and is tasked with solving the mystery behind the stone her father left behind.