And Then There Were 7
S1, E11: Dr. Sara and the escape gang are shocked to discover the identity of Michael's latest visitor, who brings him a priceless piece of the plan. Meanwhile, Captain Bellick becomes more suspicious and Tweener's pickpocketing skills buy Michael some valuable time. Outside the walls, Quinn lures Veronica, Nick and LJ to a cabin in the woods, while Kellerman and Hale have a life-threatening difference of opinion.