Necaxa Anxiety
S1, E2: After a tide turning injury threatens the season, Eva Longoria struggles to rebuild Club Necaxa's fractured fanbase; sports Director José Pepe Hanan and Coach Fentanes guide "Los Rayos" through the Leagues Cup.