Assassination of Maurizio Gucci
S1, E1: Maurizio Gucci, the former head of the iconic Gucci fashion house, sells his shares in the company and divorces his wife; with a new girlfriend and new business ventures, Gucci's assassination is less a case of who wanted him dead, but who didn't.