Bootsie's Haunted Adventure; Too Many Tricks, Not EnoughTreats
S2 E28: With help from Bootsie, Team Spidey foils Sandman's theft of priceless Egyptian artifacts; Team Spidey saves Halloween from Green Goblin and his candy-stealing scarecrows.