By the Skin and the Teeth
S1, E15: Lincoln, who thinks he sees his father at the execution, wins a two-week stay when a judge orders Terence Steadman's body exhumed. Sucre calls in a favor to help Michael verify a new route to the infirmary through the complicated drain system.