Charlie & the Numbers
Join Charlie and No. 1 as they encounter various single objects (one) on their way to the numbers party. / Join Charlie and No. 2 as they encounter various objects that come in pairs (two) on their way to the party. / Join Charlie and No. 3 in their search for the secret ingredient of vanilla peanut brittle.