Draw Back Your Bow
S3, E7: Oliver must stop an Arrow-obsessed serial killer, Carrie Cutter (guest star Amy Gumenick), who is convinced that The Arrow is her one true love and will stop at nothing to get his attention. Unfortunately, her way of getting his attention is to kill people. Meanwhile, Ray asks Felicity to be his date for a work dinner with important clients. Thea auditions new DJs for Verdant and meets Chase (guest star Austin Butler), a brash DJ with whom she immediately clashes.