S1 E1: Hong Yesool is the best account executive on Planning Team 1 at Zeu Ad, who is making her way up as a project manager. Her success draws the jealousy of many and holds her in check. But one real trouble in her life is her superior team chief Cha Minhu. He has high standards, is very particular, and is kind of nuts. His nasty criticism, rebukes, and humiliation of Yesool, during the Billy Bed Project in which she was project manager, are nonstop. To escape from Minhu's grasp, she tries to display her abilities at her job. However, she ends up proving another ability that she has. It is the ability to see the future when she kisses somebody.