S1, E1: Join Danny as he plans to prepare the following dishes throughout the week: On Monday, he's making a tasty vegetable stir-fry with green beans and prawns. Tuesday, cauliflower rice with almonds and roasted nectarines. Wednesday, fried potatoes with bacon, onion, and meatballs. Thursday, a pizza with mozzarella, tomato, and salami, and Friday, cauliflower with minced meat and bacon rolls.