S1 E4: Yesool gets drunk and tells Minhu about her ability and that she saw them sleeping together in the future. Minhu does not believe her and even humiliates her. Yesool becomes riled and declares that she will prove it to Minhu. On the other hand, Pilyo joins the Mopix Project, a new project for Planning Team 1. Yesool is now stuck between her ex-boyfriend, Pilyo, and her boss, Minhu, but something ominous seems to go on between the two men.