Every Day Fry-Day Episode 4
S1, E4: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even make babi pangang and sambal goreng green beans in the air fryer? In this episode of Every day Fry-day, Danny shares one of his favorite family recipes! Babi pangang with sambal goreng green beans and a delicious babi pangang sauce. And of course, he makes this using the air fryer. Danny explains step by step how you can also make this delicious dish at home. That should make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.