Guilty Pleasures Episode 5
S1, E5: Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Do, whose guilty pleasure is a roti roll.