Guilty Pleasures Episode 6
S1, E6: Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Patrick Martens, whose guilty pleasure is a sausage roll.