Every Family Every Family Has: Romance
S1, E4: Pê is believing that his friendship with Bruna could develop into something more; Paty and Bruna are plotting against Pê; Deise and Jorge are relaxing on the beach before the OAB exam; Grandma Geni is preparing for a date with a secret admirer.