Faith, Family, Football
S1 E1: Football legend and head coach Jim Harbaugh takes his Michigan Wolverines on the journey of a lifetime to Rome; he hopes the team-bonding experience will better prepare them for the season ahead, which kicks off against the ranked Florida Gators.