S1, E6: For the remaining players, it's the final dawn at the castle. The chain of assassinations has ended with yet another painful loss for the faithful. Convictions waver, and a bond gets called into question. It's time for crucial decisions - the showdown has arrived. Faithful or traitors, who will claim victory?