Find the Gap
Max and Clance prepare for Clance’s housewarming party. But Max has her eye on the prize, and asks Gary for an unusual favor. Meanwhile, the Peaches meet their coach, Dove Porter, but stumble through the league's Charm School. Carson struggles to find how to react to her new connection with Greta.