Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans Glorious Demise
S1, E3: Thanks to Mikazuki and the Gundam Barbatos, Orga's group has temporarily repulsed Gjallarhorn, though not without many sacrifices. As they are discussing their next move, one of Gjallarhorn's Graze mobile suits again appears at the CGS base.