Pretty Little Liars I'm a Good Girl, I Am
S5, E24: Alison's trial is coming to a close and the outcome looks even more bleak when the prosecution calls a surprise witness that not only paints Alison in a bad light, but also the PLLs and Mike (recurring guest star Cody Allen Christian). Desperate to find any evidence or witness to save their friends, Aria, Emily and Spencer race to find someone or something that can prove Ali's innocence and put an end to this nightmare. Meanwhile, Mike becomes a target of "A" when it looks like he might be called to testify and Ezra and Caleb have differing opinions on what he should do.