Sex and the City La Douleur Exquise!
S2, E12: Big tells Carrie that he is moving to Paris for six months, Samantha introduces the girls to the hottest S&M restaurant in town, Charlotte's shoe fetish is counterbalanced, and Miranda meets a guy who only enjoys sex when he is at risk of being caught.