Le Mans Maserati
S2, E2: British supermodel Jodie Kidd envisions her Maserati Ghibli tearing up the Le Mans race track at a speed of 200 miles per hour; in addition, she wants mechanics Shane and Dan to make it look like a 1960s Maserati Tipo.