I Didn't Do It Lindylicious
S1, E6: When Lindy's smoothie creation makes it to the Rumblejuice menu, she sets out to make her drink a bigger splash in Chicago; Garrett goes undercover to solve a popcorn conspiracy at their neighborhood movie theater.