Narcos
The investigation of a mysterious plane wreck in the tranquil waters of the Caribbean and the discovery of secret tunnels along the US border with Mexico reveal the incredible lengths cartels go to in a bid to ensure narcotics find a way to cities and towns across the world. Hidden from sight on land and at sea, we learn first-hand the ways in which the cartels operate and the routes.