Politically Erect
S3, E2: Carrie's political consciousness is raised as a new companion lobbies for her affection, but their different sexual code of ethics raises problems. Charlotte decides to throw a 'used date' party; Miranda is pushed to confront her ambivalence about Steve; Samantha is conflicted about dating a munchkin who happens to be a powerhouse in bed.