Rule #6: Royal Realness is a Must
S1, E6: Brenda contemplates her next steps post-grad. Things get heated when Nana and Brenda confront Kofi about his betrayal. The daughters conduct interviews for a secret maid. Thelma is triggered by news about her ex.