Sleight of Hand
S1, E10: In order to get Abruzzi back in command of the prison's work detail -- and the escape plan back on track -- Michael must give up Fibonnaci's location to Philly Falzone. Meanwhile, Michael and Dr. Sara grow closer as the escape gang grows by one. Outside the walls, Kellerman and Hale get some unwanted help tracking down LJ, and Veronica and Nick make a breakthrough.