Stealing Home
S1, E6: Max and Bertie grow closer, and Bertie gives Max something precious. Clance is inspired to take her comics in a new direction. Lady Luck seems to be on the Peaches’ side on the field, but Carson’s concerns over Lupe’s loyalty leads to an unexpected revelation.