Young Sheldon Stuffed Animals and a Sweet Southern Syzygy
S5, E5: While Mary’s away, George finds himself giving advice on Missy’s love life. Meanwhile, Sheldon and Dr. Linkletter struggle to solve an equation; and Georgie has a solution for Meemaw’s business woes.