The Black and White Sacred Mechanoids
S1, E1: Lashara has just been crowned the Princess-King of the Shtrayu Empire and people are already out to get her! The assassins pilot unique Sacred Mechanoids, making it impossible to identify them. Can Lashara figure out who is after her?