Naming the Dead The Body in the Sand
S1, E3: Thirty-two years ago, a young female is found dead in the desert outside Phoenix – her body too badly decomposed to identify. Now, crime scene technician Stephanie Bourgois is joining forces with the DNA Doe Project to find the girl’s name and bring her home.