Given The Chord That Was Played
S1, E1: Ritsuka Uenoyama is a guitarist and high school student; one day as he's heading up the stairs to go to the roof, he finds a mysterious student sitting on the stairs; his name is Mafuyu Sato; Mafuyu persistently asks Ritsuka to teach him guitar.