The Bad Guy The good magistrate
S1, E1: Investigating magistrate Nino Scotellaro has chronic rhinitis and a passion for sea urchins. He has dedicated his life to fighting the Mafia. Thanks to a tip-off from Don Salvatore Tracina, head of the Tracina clan, he is finally one step away.