The Traitors - Italy The Hunt is on
S1, E2: Alessia reveals the name of the first victim. One traitor, feeding off the suspicions of the group, begins to weave their web of deceit, while the faithful start forming their first fragile alliances. And so, the first tense banishment takes place.