The Kansas City Strangler
S1, E4: During the day, Lorenzo Gilyard is a soft-spoken and well-liked man, but at night, he's a monster, preying on women; his best friend, a trained social worker, misses the signs; going inside the prison to get answers from the notorious serial killer.