Mobile Suit Gundam ZZ The Knight of the Endra
S2, E3: The Neo-Zeon cruiser Endra docks at Shangri-La; hoping to avoid conflict, Bright has the Argama retreat into the colony's interior; just then, Judau successfully boards the Argama, hoping to take the Zeta Gundam for himself.