The Long Road to Becoming a Fiancée
S1, E5: Mei undergoes strict instruction from a geisha named Otoyakko to become a proper lady worthy of being Ougai's fiancée. She struggles desperately to learn how to wear a kimono, how to carry herself, and etiquette.