Naming the Dead The Oil Well Murder
S1, E5: Bryan Johnson’s first case as a new detective in 2020 was a homicide – a man found near an oil well site in Stark County, Ohio. But four years later, without even a name for the victim, Bryan has not been able to close the case. He enlists the help of the DNA Doe Project to try and find out the man’s identity.