Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans The Price of Life
S1, E4: Kudelia is distressed that so many boys have lost their lives because of her. Mikazuki takes her to the farm run by Biscuit's grandmother, where an unexpected encounter awaits.