The Reclusive Potential
S11, E20: A brilliant, but reclusive scientist, Doctor Wolcott (guest star PETER MacNICOL) invites Sheldon to his cabin in the middle of nowhere, and Leonard, Howard and Raj go along for the trip. Penny and Bernadette improvise when Amy doesn’t like the tame bachelorette party they planned for her.