The Secret Roommate
S1, E1: When 13 year old Binny and her family move into a creepy old mansion in Berlin, she finds out she shares her room with the ghost of a 14 year old boy who died a hundred years ago. His name is Melchior, and there’s only one way to get rid of this unwanted roomie: She has to help him solve crimes and right wrongs until he’s liberated from limbo. Suddenly mysterious things happen in the house and Binny and Melchior decide to find out what is going on ...