The Home Team: New York Jets The Stretch
S1, E5: The Jets enter their bye at 3–8, wrestling with injuries, doubt, and fading playoff hopes. Allen Lazard reflects in recovery, C.J. Mosley faces his uncertain future, and Tyler Conklin prepares for fatherhood. AVT bonds with his newborn, and Quinnen gives back to the community. Losses mount, but heart remains. Even eliminated, they fight on with family, pride, and purpose.